CE NU CITEȘTI ÎN ZIARELE LOR.

Sunday 3 April 2016

"Sunt eu, Iohannis. Klaus Iohannis." (proiect piesă de teatru, inspirat de ultima vizită a familiei Klaus Iohannis în SUA)

- Hi, Jack, are U okay?
- Scuzați, dar nu sunt Jack. Eu sunt Iohannis. Klaus Iohannis.
- Wow, Johannes. Arați a neamț convertit mmmh. De unde ești?
- Eu sunt președintele României..
- Wow, that's great. Romania. Cu capital la Budapest, da? Un aliat traditional al Statelor Unite, mare aliat. Welcome. Eu sunt Obama Barack, președintele Statelor Unite. Ce destin ciudat, draga colega, sa ne intalnim intr-o toaleta de barbați, la Washington.
 - Oh, Mr President, ar fi fost și mai ciudat să ne cunoaștem într-o toaletă de femei.
 - Hehehe, pretty funny. Hehehe. Joe! Joe Biden, unde esti? Come up, e unul cu mult umor aici. Pisoarul nr 42. Cum ziceai ca te numesti?
 - Iohannis. Klaus Iohannis.
 - Sigur, Mr. Jack Johannes. Ca doar nu Dick Head, hehehe I am kidding. Si de ce zici ca era ciudat... intr-o toaleta de femei?
 - Știti, la toaleta de femei a intrat soția mea. Nu am voie nici să deschid ușa de acolo, nici să fac zgomot, mi-a zis să o aștept aici, la bărbați...
 - Hehehe, Joe what the hell are U doing down there? Trebuie sa vii neaparat aici, e o nebunie, râzi de mori cu acest băiat din Romania. Acu parcă îmi amintesc ceva...
 - Deci va amintiți de mine, Dle Obama. O secundă, să chem reporterul de la TVR!
 - Yeap, la o reuniune NATO, mi-a zis Erdogan, care este presedintele sultanatului Turcia, ca ești un baiat cuminte si ascultător. Cand ai fost la el, te-a rugat să-i scuturi covoarele că-l durea spinarea, tocmai sosise de la moschee, am dreptate? I'm setting off now, scuze, Jack, am oaspeți. Unii mai și muncesc. Tu mai rămâi pe-aici, pe la toaletă?
 - Mai stau, Dle președinte.
 - Big out! Da' cât faci frate, zău așa, cât mai curge? Biden, domnule Joe Biden, ce bere ai dat ăstora din delegația României? (foto elmens)

No comments: